torsdag 1 december 2011

Scrapdrakens julkalender AOD 1

Äntligen är det december och då startar den roliga julkalendern hos scrapdraken. Det kommer en utmaning varje dag och i slutet av varje vecka lottas ett pris ut bland dem som har gjort flest av utmaningarna. Roligt. Här kan du hitta första dagens utmaning : http://scrapdraken.blogspot.com/2011/12/aod-1-december.html?m=1

Idag skulle man altra en ask eller liknande (inte vika själv). Jag hade en noblesse ask hemma som jag hade tänkt ge bort till jul så det passade mig utmärkt.

Efter att ha målat stämpeln i julfärger blev valet av papper silver och rött. Dekorerade med rött band, rött filthjärta, tre pins och tre rosor. God Jul är embossat och jag har använt en kantstans på det röda pappret bakom stämpeln. På insidan satte jag endast en god jul stämpel.

Längtar redan till imorgon!

/Marie

3 kommentarer:

Nita sa...

så söt!

Nita
medlem i Scrapdrakens A-team

Unknown sa...

Åhhh så söt :-) Den kommer med all säkerhet uppskattas av mottagaren :-)
/Maria
Scrapdraken

Lotta sa...

Vilken fin ask.