söndag 16 oktober 2011

En platt LO

Här är mitt andra bidrag till CC:n på Scrapptorget. Utmaningen var att göra en platt LO, dvs inga dekorationer eller lager på lager... Det lät svårt, men det var inte svårt och riktigt kul faktiskt. Jag har använt ett ganska stort kort (det var tillåtet) och istället för fotomatta har jag använt en rubbet färg bakom, därefter sprayade jag med en glimmermist (syns dåligt när man tar kort) på den omålade ytan. Slutligen stämplade jag en swirl, titeln och några fjärilar. Resultatet blev så här:

/Marie

3 kommentarer:

monica sa...

Kanonläckert!!! Snyggt med så stort foto =)

Unknown sa...

Ja! Vad fint! gillar att du stämplat en av fjärilarna halvvägs utanför!

~ Sophia ~ sa...

Kan bara instämma med ovan.
Riktigt fint med den stämplade fjärilen som går utanför LO´n.